Verzenden & Retourneren

Verzenden

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen verwerken wij daarom altijd binnen 1 a 7 werkdagen. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig, moeten ze nog afgeleverd worden of nog worden gemaakt. hierdoor kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

Verzendenkosten

Al onze producten zijn vrij van verzendkosten. Deze zitten namelijk altijd al in de prijs gerekend. Zo betaal je altijd wat je kiest!

 

  • Volg uw bestelling met Track & Trace

 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering na verwerking de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden na het verwerken. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Met uw Track & Trace code kunt u de status van uw bestelling in de gaten houden.

 

  • Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
  • Wij leveren momenteel alleen binnen de Benelux.

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat uw bestelling niet helemaal bevalt. Ondanks dat wij zorgvuldig omgaan met de kledingstukken vallen deze onder 'Hygiënische producten' wegens de categorie 'Lingerie'. Ook worden de producten speciaal & gepersonaliseerd voor je gemaakt of gedragen. 

Hierdoor weet u 100% zeker dat u geen terug geleverd product ontvangt.

 

Indien er alsnog een klacht of probleem ontstaat horen wij dit graag. Neem dan zo snel als mogelijk contact met ons op.

Hoe neem ik contact op?

  1. Ga naar de klantenservice.
  2. Vul het contactformulier in of open de live chat.
  3. Beschrijf uw klacht.

 

Aanvullende informatie: Indien er toch vanuit wordt gegaan dat wij het product zullen terug nemen betaald u zelf de verzend / verwerkingskosten over. Deze kosten bedragen circa 4.10 per pakket binnen Nederland. De verwerkingskosten zullen worden berekend op basis van de status waarin het product wordt ontvangen door ons.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.


Feestdagen

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken. echter kan dit tijdens de feestdagen net even wat anders gaan. Daarom verwerken wij alle bestellingen tijdens de feestdag(en) altijd na verloop van de feestdag(en). Indien dit hiervan afwijkt zal dit duidelijk worden aangegeven. 

Modelcore